В Україну МОЖУТЬ ПРИЙТИ ТИСЯЧІ ДЕШЕВИХ ІНОМАРОК з Німеччини
В Україну можуть прийти тисячі дешевих іномарок з Німеччини, які там не хочуть купувати через «дизельний скандал».
Нагадаємо, кілька великих виробників викрили в «корекції» результатів чистоти вихлопних газів, які показує електроніка їх автомобілів. Повідомляє auto-motive.info «Mercedes свого часу маніпулювали прошивкою моторів, щоб їхні машини отримали сертифікат Euro-5 / Euro-6, і зараз Німецька агенція з автомобільного транспорту ввела обов’язкове оновлення всіх цих машин за рахунок Daimler. Mercedes повинен оплатити. Mercedes досі не запропонував нову прошивку, і поки її немає, всі ці машини не цікаві на вторинному ринку. Але проблема не тільки у Mercedes.
Практично у 80% всіх дизельних моделей на ринку доведені маніпуляції », – каже глава Association of Troubleshooters Сергій Креймер
Дизельний скандал прямо відбився на європейських інтернет-аукціонах, на яких продають старі авто. Власники скидають ціни практично вполовину, але товар не йде! «Буквально сьогодні ми моніторили закритий лізинговий аукціон LeasePlan. З 469 автомобілів – продані лише 19, і всі бензинові! Якщо ви подивитесь на зображення, то побачите, що там навіть переглядів 1-2 десятка. У нормальних в десятки разів більше.
А на більшість машин взагалі не було ставок. Така ж картина була тиждень назад. Минулого четверга був великий аукціон лізингових машин Mercedes – продажів не було взагалі. Mercedes з 604-м дизельним мотором йшли -40-45% від початкової вартості, і то продажі були поодинокі.
Туди ж в п’ятницю полетіли Taureg, ціла купа Audi і 3-х літровими моторами. Дилери не хочуть ризикувати.
Адже якщо Mercedes не зможе довести, що нова прошивка не виправить вихлопи повністю, то всі ці машини злетять з реєстрації і їх не можна буде продавати в Європі. Всі оптовики, які зазвичай беруть багато машин, притихли. Тому, що не зрозуміло, що буде з цими автомобілями далі », – пояснює Сергій Креймер. Отже, появу цих машин чекають на українському вторинному авторинку.
«Минулої суботи я спілкувався з представниками Асоціації автодилерів Німеччини – ніхто там не розуміє ситуацію. А вона двояка. Якщо ти приватний автовласник, тобі прийде лист, ти поїдеш, і тобі безкоштовно оновлять прошивку. Та й то, багато фізосіб вже викинули свої «дизелі» в продаж, через що на сайтах mobile.de і AutoScout24 дилери знизили ціни на $ 300-500.
А якщо ти юрособа, то під програму безкоштовного оновлення ти не потрапляєш. Для лізингових компаній – це катастрофа, адже витрати ляжуть на них, якщо взагалі ці дизеля не злетять з реєстрації. За статистикою, в Німеччині приблизно 7 млн «дизелів».
Якщо автовиробники не доведуть, що після поновлення прошивок їх мотори будуть давати нормальний вихлоп, всі ці авто можуть рано чи пізно хлинути в Україну. При чому, не тільки машини преміум-класу з 3-х літровими двигунами, а й цілком бюджетні моделі », – говорить Креймер. Що стосується питання можливої в Україні ціни на такі авто, то, на його думку, все залежить від посередників, адже брати участь безпосередньо в європейських аукціонах українці не можуть.
«Але цілком можна розраховувати, що 2-5 літні іномарки до нас зайдуть за ціною 7-8 літніх, що теж вигідно», – підсумовують в Association of Troubleshooters.
Загрузка...