У скільки обійдеться їзда на нерозмитнених авто?
Легалізувати експлуатацію нерозмитнених автомобілів покликаний законопроект №5567 «Про внесення змін до Митного кодексу України (щодо врегулювання транзиту і тимчасового ввезення транспортних засобів особистого користування)», під яким підписалися відразу 95 нардепів.
Приблизно стільки ж народних обранців були авторами законопроекту про зниження акцизів на б / у автомобілів. Виходячи з цього, є велика ймовірність того, що проект приймуть. Зараз документ знаходиться на розгляді профільного Комітету з питань оподаткування та митної політики, але дати розгляду його поки не оголошена.
Тим часом, недавні подія в Києві з перекриттям доріг і палаючими шинами змушують нардепів не відкладати питань в «довгий ящик» і розглянути по суті. Адже проект зачіпає безліч законів і підзаконних актів, а також документів міжнародного права. І крім прихильників, у нього є не менш велика армія затятих супротивників.
Як же 95 нардепів пропонують легалізувати автомобілі на литовських, польських, чеських, словацьких, грузинських та болгарських номерах? З їх власників планують брати плату. Тут вже починаються умови, при яких можливе ввезення і експлуатація таких машин. По-перше, автомобіль повинен бути старше 7 років з дня випуску. По-друге, він може бути легковим, комерційним з повною масою до 3,5 тонн або причіп до нього, мотоцикл. Ця пільга може діяти тільки для одного автомобіля на одну людину. А учасників АТО планують взагалі звільнити від сплати будь-яких платежів.
Машину можна буде ввезти на 1 рік, продовжити цей термін максимум на 60 днів. Але щоб продовжити термін тимчасового ввезення ще на 1 рік, виїжджати за кордон не потрібно буде. Нардепи вважають, що треба буде приїхати в найближчий митний орган та оплатити наступний платіж за тимчасове користування автомобілем. Втім, поки в Україні діє екологічна норма Євро 5, даний законопроект буде непрацездатним. Тому при прийнятті даного проекту нардепам доведеться змінювати ще безліч діючих нині законів.
Так, у 2017 році розмір оплати становитиме 0,3% на місяць від суми митних зборів для цього автомобіля. Відповідно, це 3,6% в рік. У наступні роки, якщо, звичайно, законопроект буде прийнятий в незмінному вигляді, ставки будуть змінювати і складати від 0,2 до 0,3% на місяць.
Щоб дізнатися, скільки треба буде заплатити за рік користування автомобілем на іноземних номерах, треба спочатку розрахувати суму митних платежів на даний автомобіль, скориставшись спеціальним калькулятором розмитнення. Загальну суму всіх митних платежів слід помножити на 3,6%. Це і буде річний розмір плати за їзду на нерозмитненої машині в Україні в 2017 році.
Приклади вартості експлуатації автомобілів на європейських номерах без розмитнення за 1 рік у 2017 році (проект 5567) :
Приблизно стільки ж народних обранців були авторами законопроекту про зниження акцизів на б / у автомобілів. Виходячи з цього, є велика ймовірність того, що проект приймуть. Зараз документ знаходиться на розгляді профільного Комітету з питань оподаткування та митної політики, але дати розгляду його поки не оголошена.
Тим часом, недавні подія в Києві з перекриттям доріг і палаючими шинами змушують нардепів не відкладати питань в «довгий ящик» і розглянути по суті. Адже проект зачіпає безліч законів і підзаконних актів, а також документів міжнародного права. І крім прихильників, у нього є не менш велика армія затятих супротивників.
Як же 95 нардепів пропонують легалізувати автомобілі на литовських, польських, чеських, словацьких, грузинських та болгарських номерах? З їх власників планують брати плату. Тут вже починаються умови, при яких можливе ввезення і експлуатація таких машин. По-перше, автомобіль повинен бути старше 7 років з дня випуску. По-друге, він може бути легковим, комерційним з повною масою до 3,5 тонн або причіп до нього, мотоцикл. Ця пільга може діяти тільки для одного автомобіля на одну людину. А учасників АТО планують взагалі звільнити від сплати будь-яких платежів.
Машину можна буде ввезти на 1 рік, продовжити цей термін максимум на 60 днів. Але щоб продовжити термін тимчасового ввезення ще на 1 рік, виїжджати за кордон не потрібно буде. Нардепи вважають, що треба буде приїхати в найближчий митний орган та оплатити наступний платіж за тимчасове користування автомобілем. Втім, поки в Україні діє екологічна норма Євро 5, даний законопроект буде непрацездатним. Тому при прийнятті даного проекту нардепам доведеться змінювати ще безліч діючих нині законів.
Так, у 2017 році розмір оплати становитиме 0,3% на місяць від суми митних зборів для цього автомобіля. Відповідно, це 3,6% в рік. У наступні роки, якщо, звичайно, законопроект буде прийнятий в незмінному вигляді, ставки будуть змінювати і складати від 0,2 до 0,3% на місяць.
Щоб дізнатися, скільки треба буде заплатити за рік користування автомобілем на іноземних номерах, треба спочатку розрахувати суму митних платежів на даний автомобіль, скориставшись спеціальним калькулятором розмитнення. Загальну суму всіх митних платежів слід помножити на 3,6%. Це і буде річний розмір плати за їзду на нерозмитненої машині в Україні в 2017 році.
Приклади вартості експлуатації автомобілів на європейських номерах без розмитнення за 1 рік у 2017 році (проект 5567) :