Останні новини

Подарують Вам гарний настрій анекдоти на 20 червня

Веселі анекдоти для відмінного настрою на цілий день.

Лікар робить зауваження пацієнту.

- Я не зміг перевести в готівку чек за лікування, який ви мені виписали в минулий раз. В банку сказали, що з таким каракулям вони нічого не видаватимуть.

- Доктор, те ж саме мені сказали в аптеці про ваш рецепт.


Молодий чоловік приходить з роботи і невдоволено морщить носом:

- Ти знову щось спалила на кухні?

- Так. І тепер становище безвихідне: згоріла книга про смачну і здорову їжу.


Мою дружину звати Катя, а за те що вона мене чекає з роботи(буває допізна) і не вечеряє без мене, я ласкаво називаю її Катико.



- Чому ти ніколи не говориш мені більше двох слів?

- Я добрий.



— Тітко Клаво, можна я залишу в тебе свої іграшки на час? — А що трапилося, Вовочка? — Так братика з пологового будинку привезли. Невідомо ще, що за людина.


Дружина підходить до чоловіка, що сидить за компом:

- Дай я пограю!

- Май совість, дорога! Я хоч раз ганчірку попросив, коли ти підлогу миєш?!

- Ок, як я тебе впізнаю?

- Я буду в чорній шапці і синіх джинсах, ріст приблизно 185, вага 84.

- Ок, я буду в чорній куртці з вагами і рулеткою.


Директор школи ловить в туалеті кращого хлопця:

- Який клас?

Хлопець, випускаючи дим кільцями:

- Буржуазія!

Джерело:https://ukr.media/