Останні новини

ЯК ЗНИЩИТИ СВОЮ МАШИНУ: шкідливі поради

Оскільки в наш час нікому довіряти не можна і від експертів немає ніякого толку, сьогодні на наших сторінках ви дізнаєтеся всю правду про те, як насправді слід поводитися автомобілісту.




Дотримуючись вказівок нижче, і ви гарантовано будете витрачатися на ремонт вашого залізного коня частіше звичайного.

Не заправляйтеся до останнього

Майже кожен водій був в ситуації, коли заїхати на АЗС просто не вистачає часу. А оскільки бензин в баку ще ніби є, то можна їхати до тих пір, доки не загориться лампочка або комп’ютер не покаже, що залишилося 60 км. Даємо пораду: продовжуйте в тому ж дусі! У вас багато грошей, а тому позапланова заміна бензонасоса вам сподобається! Не бійтеся, вона відбудеться досить скоро, адже від малої кількості палива в баку він просто згорить.

Різко перемикайтеся з задньої передачі на першу

Ви виїжджаєте заднім ходом з паркування, спереду шлях вільний, і ви готові їхати. Даємо пораду: робіть це якомога різкіше! Не чекайте, поки машина повністю зупиниться після руху назад, відразу “втикайте” передню передачу. І газу, газу побільше! Виграш часу в одну секунду багаторазово збільшить навантаження на двигун і трансмісію. А якщо у вас АКП, то вже незабаром вас може чекати ремонт через пошкодження шестерень. Але хіба такий дріб’язок вас зупинить, якщо вам “треба швидше”?

Тисніть на газ на холодному моторі

Відомо, що сучасні двигуни гріти не потрібно, про що говорять навіть самі виробники. Але також відомо, що мотору потрібно деякий час, щоб досягти робочої температури, то ж стосується і масла в коробці. Так що ж робити?


Загрузка...

Даємо пораду: не чекайте 2-3 хвилини, відразу ж переводьте коробку в спортивний режим і починайте “валити по повній”. Ну і що, що за вікном -30? Нехай ці японці (німці, корейці і т.д.) повчаться робити нормальні автомобілі для нашої країни! А ви дасте їм дуже багату їжу для роздумів, коли в звіті сервісменів вони побачать, як експлуатують машини в Україні.

Педаль в підлогу!

Майже у кожного водія буває ситуація, коли потрібно доїхати швидше. Але іноді по шляху виникають світлофори, ожеледь, недосвідчені водії, ями, та й багато інших “перешкоди”, що змушують знижувати швидкість. Як бути?

Даємо пораду: швидше буде, якщо натискати педалі в підлогу! Спочатку педаль газу, а потім – гальма! Все дуже просто – адже якщо ви зі свистом стартуєте, то обов’язково встигнете до того, як наступний світлофор перемкнеться на червоний. А не встигнете – не страшно, відгальмуєте по повній. Двигун, трансмісія і гальмівні колодки вам, напевно, скажуть спасибі. А якщо потрапите в ДТП, буде шанс ще й поміняти передній бампер на тюнінгований. Вам же цей ніколи не подобався, правда?

Тримайте зчеплення вичавленим

Ще одна порада призначений спеціально власника механічної трансмісії. Уявіть: ви під’їжджаєте до світлофора і зупиняєтеся у стоп-лінії. Як і завжди, вам “треба швидше”, до того ж ви не проти поганятися з сусідом по потоку. Що робити в такій ситуації? Даємо пораду: при зупинці тримайте зчеплення вичавленим, залишайте передачу включеною і не переходьте на “нейтраль”. По-перше, вкотре ви виграєте цілу секунду на старті. По-друге, підшипники, розчіпний важіль і диски зчеплення можуть і “потерпіти”. Адже це – витратний матеріал. Хіба так багато часу потрібно, щоб з’їздити на сервіс позачергово?

Завантажуйте автомобіль під зав’язку

Справжні мужики всі сумки забирають за один раз. А якщо треба щось відвезти, то завантажують автомобіль по повній. Хочете бути справжнім мужиком? Немає нічого простіше!

Даємо пораду: ваш багажник – це лише мала частина того, що може вмістити ваша машина. І нічого страшного, що у вас Daewoo Matiz. Впихайте вантажі побільше, та важчі, не соромтеся! І їдьте швидше, не обертаючи уваги на ями. Двигун і трансмісія, звісно, ​​напружаться, амортизатори можуть потекти від їзди по вибоїнах. Але зате ви заощадите! Зрештою, не викликати ж заради подібних випадків “Газель”?

На спуску не гальмуйте двигуном

Іноді вам треба знизити швидкість при русі по спуску. Не всі знають, як це зробити правильно. Даємо ще одну пораду: гальмуєте виключно педаллю гальма. Перемикатися на знижену передачу вимагає додаткових зусиль, до того ж мотор почне працювати голосніше, ніж звичайно. А так все просто – натиснули на гальмо і їдете собі. Правда, колодки і гальмівні диски будуть працювати на межі своєї ефективності і можуть перегрітися. Але це – нічого!


Загрузка...