Останні новини

Як за півгодини засадити город картоплею (відео)


Житель міста Кам'янець - Подільського показав, як швидко та ефективно висаджувати картоплю. Володимир Вікторов, чоловік, який показав вже більше ніж 23 тисячам користувачів інтернет-мережі новий метод садіння картоплі.


"Насправді цей метод придумав мій батько, ще 25 років назад. Цей спосіб настільки спрощує клопітку та нелегку працю, що кожного року моя сім'я висаджує картоплю саме у такий спосіб", - розповів Вікторов виданню "20 Хвилин".

За словами винахідливого селянина, нічого складного у цьому методі немає: потрібно лише з'єднати дві лопати між собою і трохи попрактикуватись.

1. Перед посадкою потрібно добре розрихлити землю. Я роблю це сам, мотоблоком, восени та ранньою весною (щоб не висушити землю).

2. Обов`язково потрібно промаркувати місце посадки, щоб рядки вийшли рівні. А місце наступного удару лопатою показує маркер, що прикріплений до самої W - лопати. Окрім того, я просапую та підгортаю міжряддя саморобним мотоблоком, того рядки мусять бути рівні. Ширина міжрядь - 50 см.

3. В дуже мокру землю W - лопатою садити не вийде - залипає.

4. Якщо ж десь попадається тверда ділянка землі, то просто натисніть зверху ногою, як на звичайну лопату.

5. Ручки в лопат обов`язково повинні бути різної довжини - щоб не позбивати собі пальці на руках.

6. При з`єднанні лопат на завіси не робіть надто тупий кут - буде важко садити.


Джерело