Останні новини

Як не купити бракований товар: інструкція покупцеві техніки

Процес покупки нового девайса не такий простий, як здається.

Ось тобі інструкція з очевидними і не дуже кроками — уважно прочитай її, перш ніж відправитися в магазин

Так, найчастіше у магазинах з технікою весь товар лежить на вітринах у відкритому доступі, і у тебе є можливість самостійно його подивитися, помацати і протестувати. Але на стійці видачі товарів ти отримаєш не зразок з вітрини, а запечатаний в коробці «свіжак». Як його перевірити, щоб потім не шкодувати про покупку і не витрачати нерви на доведення того, що пошкодження сталися не з твоєї вини?

ПЕРЕД ОПЛАТОЮ І ОФОРМЛЕННЯМ ЧЕКА

Не соромтеся попросити розкрити коробку, інакше потім буде складно довести, що очевидний зовнішній брак — не твоїх рук справа.

Прискіпливо перевір зовнішній вигляд: немає сколів, подряпин, люфтів, а також чи щільно прилягають один до одного всі елементи пристрою. Так, ти витратиш на це час, зате потім не доведеться з'ясовувати ночами на форумах, у тебе одного виявився прикрий скрип деталей, або це загальна біда.

Перевір комплектацію (зарядний пристрій, батарея, навушники — все повинно бути запаковано).

Включи пристрій і перевір його працездатність і візуальну якість екрану.

ПІСЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ЧЕКА (АЛЕ ПЕРЕД ОПЛАТОЮ)

Перед підписом чека і перед оплатою не полінуйся і перевір, чи продавець пробив тобі саме твою покупку, а не щось інше, нехай і за такою ж ціною.

Помітив невідповідність? Продавець зобов'язаний зробити повернення. На крайній випадок — гризи службу підтримки.

Якщо з продавцем тобі пощастило, буде незайвим послухати про додаткових послугах і опціях — можливо, буде простіше, якщо їх налаштують за тебе. Головне — чітко визначся, чи дійсно тобі буде потрібна аудиозаставка зі Стасом Михайловим, чи варто звернути увагу на розширену гарантію.

Заздалегідь уточни, скільки тобі коштуватиме кожна з запропонованих послуг.

ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН

Більшість брендів надають гарантійний ремонт за касовим чеком, тому саме його збереженню приділи максимальну увагу. Гарантійний талон — річ, як не дивно, вторинна. Одні виробники його вимагають, інші — ні.

ПІСЛЯ ПОКУПКИ

Приступаємо до перевірки софту. За законом смартфон — технічно складний товар, і апріорі будь-яка проблема з його складовою частиною тепер веде до визнання «недієздатним» всього апарату. Тому обліковий запис краще налаштувати там же, в магазині.

До того ж перевір, чи доступне свіже оновлення для моделі і при необхідності встанови його. При цьому весь базовий софт смартфона повинен працювати штатно.

Вдалих покупок!